Lördagen + Söndagen

Lördag så peppa jag fest hela dagen och gjorde mej klar för Tette och Chirs inflyttningsfest och där vi 3 bar de av till kursfors sen var festen igång.
Festen var hel kul, mkt roligt folk som var där :)
Somnade kring 4 tiden på natten och var uppe 8 på morgonen och de var ingen hitt för mitt humör hehe
Jag trodde faktiskt jag skulle må sämre än vad ja gjorde på morgon, lite ont i magen och man känner att man lever i kroppen :p
Då jag kom hem så la ja mej och dog i sängen, jag såg om slutet på en film 2 gånger, somnade hela tiden så hehe :p
Nu är de då kväll och Lillan har fått sista prommisen så de blir klä av sej och kryp ner under täcker med en vattenflaska är sjukt törsdig :p

Nu kommer jag sängen + film = sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0