Hög löpen

Idag går Twiggy in i hög löpen, rätt tråkigt faktiskt kan inte ha med hon överallt då :( enda bra med löpen på hon är att hon blir lat, hon har typ ingen energi så de gör inge om jag städar hela dagarna eller ser film hon orkar inte riva huset eller dra i kopplet :P
Eller ja hon får väl mera energi ute än vad hon har inne men de är inte alls samma gamla twiggy som sliter min arm ur led om hon ser en annan hund..
Just nu sitter jag och hjällper Tette med lite läxa som hon har, ska jag vara ärlig saknar jag skolan.
Igår städade jag hela vervåningen jag städade även upp skrubben lite hm kanske ska fortsätta med den så kanske man rymmer mera kartoner där inne? hm..
Har försökr övertala pappa om att jag ska torka alla fönster(14) för 200kr men den snålfan gick inte med på de jag tycker de var ett bra pris de är alltså 14 kr per fönster.
Får se vad som händer idag riktigt, Mira kommer så om ca en timma så de blir väl en sväng på cafet med hon idag om jag orkar gå dit, känner mej rätt lat eller inte lat vill bara vara inne idag och lyssnapå musik och gör nåt.
Btw så hela min skalle består typ av bulor, är inne i nån period nu där jag slår huvudet i allt tur jag inte har nåt att förlora då :P
Måste duscha idag/kväll med ska till läkaren i morgon igen, dom hitta inge fel på mej sist men nåt är fel så jag tänker inte ge mej, jag är så less på att ha ont utan andleding,, inte normalt att vara ute på en promenad och sen ha jätte ont i knäna då man är 19 år. Nä ska försöka göra nåt nyttigt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0