Helgen :)

Som jag sa de råkade bli fest ifredags men vafan Linnea fyller faktiskt bara 18 en gång :)
Tyvärr blev jag lite för full så jag åkte hem vid typ 1, tack gode gud att Emma w finns..
Lördag så var de att dega i sängen hela dagen, Lillan fick klara sej med att gå på gården och kissa, dock gick vi en mini sväng på morgon och på kvällen så hon fick bajsa.
Såg även traner flyga över mej i går så nu är verkligen våren här :D
Idag söndag så har jag latat mej till klockan 2 och då bar de av till stallet de var underbart att rida i dagen :)
Lillan fick bli bandagerad nog så de inte skulle komma in nån smuts så hon kunde få vara ute i stallet och kan ju medela att de älskade hon, snacka om lerig hund sen :P
Jag har iallafall en tratt som mitt lilla monster har på sej, stor men den duger hon slipper bandagen och såren för luft så de kan bli en skorpa nån gång för genom de blir en skorpa så är risken inte lika stor hon får en infektion.

Min älsk i tratten :)

På tal om ena till de andra, har även pratat med Tette idag och planerat sunneresan då hon tar studenten :)
Älskar min mamma hon ska bidra med 200kr så jag hoppas pappa gör de med annars bli jag arg på han men men.
Emma W ska få vara min bank fram tills vi ska åka plus att jag kommer leva så fattigt nu så vill nån vara min vän och ge mej pengar blir jag inte ledsen :P
Är de nån som vill vara hundägare från 1-12 juni eller ja ungefär kan bli mer elelr mindre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0