Dagen före valborgs :)

Ska ut och springa med Emma W idag, dock är Emma seg på morgonen så de blir väl inte fören vid 10 vi ska springa,
förstår inte varför men jag tycker de är skit härligt att springa och de är typ kul så jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta med det sen är de även bra för Twiggy för hon får göra sej av med energi plus att hon tränar konditionen :)
Jag ska även försöka städa idag, vi ska nämligen ha myskväll i morgon (valborgs) hemma hos mej då behöver de kanske inte ligga dammtussar överallt och hundleksaker.
De är som de jag har planerat idag sen vet jag inte riktigt vad som händer, troligen kommer jag väl gå på cafet en stund idag med och sitta där. Nu ska jag iallfall krypa ner under täcket och mysa med lillan och se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0