26/4

Har varit duktig idag, var ute med Emma och Mira och gick strömsholm i morse sen då jag kom hem så for jag och sprang en lite bit, (har världens dåligaste konditionen) men jag sprang hela tiden den lilla bit jag sprang.
Sen så bar de av mot cafet med Mira, Twiggy är ju i hög löpen så hon får stanna hemma men sen satt jag där en stund sen gick jag hem och sprättade dubb från Lottas däck medans hundarna fick vara ute och busa för dom höll på riva huset :/ sen blev de skotta lite snö så de blir sommar nån gång haha de är ju trots allt sista april om 4 dagar :D
Nu blir de ta de lugnt en stund sen duschen igen tror jag om jag inte far ut en sväng och springer eller cyklar hehe, har fått värsta motions ilet nu och vill göra mej av med energi men jag måste ju passa på medans jag går på smärtstillande haha :p

Puss och kram kanske skriver sen igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0