Massa babbel

Tänkte uppdatera er lite om mitt liv igen,
Som sagt Emma har opererat handleden så äger nu även två hästar som ska motioneras och se tills så dom har de bra :)
Dock är de bara Ron som behöver verkligen komma i gång Macken är nöjd om han får komma in och borstas upp och gå en promenad :)
Twiggy måste jag säga har betet sej riktigt bra senaste tiden, blev så stolt igår då vi var i staller och Ron och Mackan börja sprigna omkring och Twig skulle vara med och leka, jag kalla på hon en gång och hon kom på direkten snacka om stolt ägare då, de har aldrig hänt förut hon brukar nämligen vara så konscenterad på hästarna och tycka de är mkt roligare men nej nu kom hon direkt :D
Som sagt sen förra helgens bravader då hon käka upp min ostkrokspåse så är vi vänner igen hon har varit så lätt att ha och göra med senaste dagarna :)¨¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0