De var bra men på väg ner igen

Hm de har varit upp nu i ca en vecka, livet har varit bra och de har gått så himla bra, jag har mått skit bra men i kväll är de på väg ner igen känner jag.
Tankarna flyger omkring i skallen på mej, mest tänker jag på åmål, eller snarare Caro där ner i från och hur himla mycket jag saknar hon och våran underbara tid tillsammans.
Men snart så kommer vi flumma på igen, planen är ju att flytta dit ner så fort körkortet är klarat jag finner ingen anledning till att bo kvar här uppe, nu säger ni men familjen och vännerna då?
Ja och...? Dom älskar mej lika mycket vars jag än bor och jag insåg i somras då jag kom hem att ja var nog inte så himla saknad eller uppskattad här uppe och där nere ifrån så får jag nästan höra varje dag hur saknad jag är.
Jag säger till alla som frågar varför ja ska flytta, varför ska jag bo kvar, kom med en vettig anledning, ingen kan komma på nån.
Men året kommer gå fort va? och körkortet är väl inte så svårt bara man tar tummen ur, så snart kommer jag fuckning åmål :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0